Ads 468x60px

Labels

viernes, 28 de diciembre de 2012

sábado, 22 de diciembre de 2012

viernes, 21 de diciembre de 2012

El fin del mundiu


Si garráes una lupa podés velo...

Detrás de "s'acaba el mundiu el día 21 de diciembre del 2012"... trae...."Era broma".

Que jodíos.

jueves, 20 de diciembre de 2012

La Navidá é un cuentu....


-¡Camareru! Dami una sidra de lo peor que tengas, de lo más perroneru, de lo que mañana mi de un dolor de cabeza que no haya bastantes aspirinas ena Bayer pa mí.

-Pero Manolo… va ser la primera vez que te vea tomando sidra mala… ¿Pásati algo?

-¡Si! Mi pasa de tóu ¿Sabes que día é hoy?

-Jueves.

-¡Si, jueves! Veinte de diciembre, mañana acábase’l mundiu ¿Sabíaslo? Pues por eso, quiero emborrachame hoy, asina mañana pa cuando quiera dami la resaca… ¡Zas! Desapaece’l mundiu.

-Manolo ¿Y si no s’acaba? ¿Si resulta que los Mayas esos s’equivocaren?

-Pues nada…pasaré la resaca, metereme tul día ena cama, mandaré-y a la parienta que mi ponga un calderu d’esos de zin al láu pa dir esgomitando allá la sidre que tú mi des hoy, que ya estará cortáu, coaguláu… y peor qu’eso… sufriré en silenciu la idea de que acuenta de que no s’acabó’l mundiu, tendré que pasar la navidá en familia. Tocarami dir a cenar a casa mio suegra… ¡que la odio!

-¿Odias a to suegra?

-¡No home no! Odio la navidá, a mio suegra é que no la puedo ni ver delante, pero tantu como odiala…no. Eso sería tener un sentimientu fuerte por ella y yo por ella… no siento nada, odiala sería prestá-y mucha atención.

-No te conozo Manolo… hoy no eres tú.

-Tú vete echando sidra y según vaya acabándolo echas más, hasta qu’esté como un arbeyu y cuando me veas muy mal llamas al 112, creo que va ser lo mejor, porque si no s’acaba’l mundiu… voy a estar mejor pasando la navidá en urgencias qu’en casa. Porque mira… cuando salí de casa oi cantar villancicos ena plaza y ya me pusi d’una mala ostia…que se mi regolvieren las tripas y tóu… ¡Y no me mires así! ¿Eh? Que como yo hay munchos.

domingo, 16 de diciembre de 2012