Ads 468x60px

Labels

jueves, 25 de octubre de 2012

En el monte de Rusecu...


Un día venían pereí pacá dos paisanos jaciéndo el camín de Santiago y resulta que se perdieren y se metieren pe la Pedraya p'arriba y subieren al monte de Rusecu, con tan mala suerte de que bajó la niebla y se perdieren per allá.

Subieren a lo más altu, dándose cuenta de qu'estaban perdidos... empezaren a buscar caminos que los llevaran a cualquier parte onde hubiera xente pa preguntar ond'estaban y poder golver al camín de Santiago.

En esto que i
ban caminando y jablando cuando de repente se jallan con un furacu muy sospechosu en suelu.

-Uy, mira que agujero... y parece que tiene mucha profundidad.

-A ver... vamos a tirar una piedrita.

Garran una piedrina asi como del tamañu d'una nuez y la tiran allá y suena...: ñiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii plin!!!

-Uy, tardó muchísimo en caer, parece que este agujero es muy hondo. A ver, tira una piedra mayor.

Garran una piedra asi como del tamañu d'una manzana y suena...:
ñiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Plaf!!!

-Coño, esta ya llegó antes al fondo... tira otra mayor.

Garran una como del tamañu d'una madreña...: Ñiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cataplassss!!!!

- Esta ya sonó más contundente. Vamos a tirar una mayor... mira, ayúdame y tiramos esa grandota de ahi.

Ponierense a mover aquella piedra y no había manera, tuvieren que llevala roldando pel suelu, puxándo los dos más que si estuvieran pariendo, pesaba aquella piedra como unos cien kilos.

Después de media hora y una güena sudada, ya tenían la piedra al borde del furacu, y a la voz de.... a la de una.... a la de dos.... y a la de tres!!!! 
Tirárenla allá y sonó asina: Ñiiiiiiiiiiiiiiiii PLUMMMMMMMM!!!!!

- Ostras, esta si que llegó pronto al fondo!!!!

En esto, sienten un ruidu venir per detrás d'ellos, miran p'atrás y ven venir una cabra a toa velocidá.... pero a una velocidá desternillante ¿eh? una velocidá.... que las patas de la cabra no-y daban a bastu pa correr, más que correr... aquella cabra volaba y no yos dio tiempu más que de apartase y la cabra pasó per entre ellos dos y tirose pel furacu p'abaju jaciendo esti ruidu: Ñiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cris cras plofffffffffffffff!!!

Mecagon los demonios!!! aquello era increible, pero aquella cabra taba tocha del tou, mira que tirase al pozu... y menos mal que yos dio tiempu d'apartasel... que si los allega a envistir... los tira allá a los dos.

No salian de su asombru y en esto que ven venir cara pa ellos un pastor:

- Oye, rapaces, ¿viestes perequí una cabra?

Ellos mirárense unu a otru, como pensando que no los iba a creer si dicían la verdá.

- ¿Taes sordos? ¿Que si viestes perequí una cabra?

- Pues verá- dijo unu d'ellos- es que no nos va a creer.... ¿era una cabra blanca entera?

-Si señor, blanca entera ¿la visti o no?

- Pues verá.... no se lo va a creer, pero esa cabra acaba de venir a toda velocidad en esta dirección y se tiró de cabeza al pozo... ya se que parece increíble  pero le aseguro que ha sido así ... lo siento señor pastor....

- Na, esa cabra no era la mía.

-¿Ah no? ¿Y como lo sabe?

-¡¡¡Coño, porque la mía la tenía amarrada yo a una piedra que pesaría por lo menos 100 kilos!!!

0 comentarios:

Publicar un comentario