Ads 468x60px

Labels

viernes, 7 de septiembre de 2012

Receta del Pantruque




Por expresu deséu de Mari Paz la de San Roque ( si oh, esta que ye de Sama...) vo davos la receta del pantruque, como lo hici yo siempre ¿eh? que ya sabés que cada maestrillu tien su librillu.

No sé las cantidades 
porque siempre lo hici a bultu, pero buenu, vaes a entendeme bien porque é tan facil, que ya nunca más jarés una fabada o unos garbanzos sin ello.

En un platu batís un güevu y echáes un puñáu de tocín picau finin, un puñau de cebolla picada finina, una cucharada de las de postre de pimentón dulce, un pizcu sal y un poquinín de leche, un churrin.

Lo amasáes tou con harina de maiz, hasta que podáes jacer una bola o varias chicas.

Ponéis las fabas a cocer, con el chorizu, la morcilla, jamón.... como las soláes poner siempre y cuando estén jirviendo... echáes el pantruque.

Y ya está, é más facil que el funcionamientu de un chupete, o no?

Probade un día, ya verés que cambiu ena fabada.

Si vos sobra harina de maiz y no vaes a usalo en tiempu, é mejor que lo metáes en congelador, en un taper o en una bolsa, pa que no se vos pierda. La harina no congela, queda siempre suelta y asi la tenés preparada por si querés jacer otru día otru pantruque o unos tortos.

Tamién podés congelar los pantruques ya hechos y así siempre los tendrés a mano.

Buen provechu!!!!

1 comentarios:

  1. quely.
    yo tengo una medida pa hacer dos güenos pantrukes, e un vasu, de los de nocilla de toda la vida. unu de cebolla y otru de tocin, se mezcla tou nun bol de esos y se y añaden tres güevos (sin batir), la cucharada de pimientu, la pizca de sal y cuatro cucharadas bien colmadas de la marina. se amasa tou, se rectifica de arina pa que quede un pocu duru y se deja reposar un cuartu de hora, mas o menos.
    por ultimu, pa moldealos, mueyas las manos en agua fria pa que non se ti peguen y a cocer.
    con esto de la ollas expres, a mi gustami cocelos aparte, entre veinte minutos y media hora, segun como sean los boronos. despues añades un pocu del caldu al cociu y con el restu echandoi un pocu jamon, un par de güevos cocios, unos fideos y un pocu sal y diez minutos de cocion salti una sopa o un caldu riquisimu saludos

    ResponderEliminar