Ads 468x60px

Labels

miércoles, 7 de noviembre de 2012

Ena cuadra...


Esto era un paisano, que fue pe la mañana pa la casa ganáu a mecer la vaca.
La vaca aquella que tenía, era un pocu rebelluda y pa dar la leche, to los días-y lo ponía difícil al hombre.

Preparó el banquín, el calderu y sentóse onde'l ubr
e de la vaca.

Empezó a limpia-y las tetas que las traía llenas de cuchu y a da-y esi masajín que se yos da pa que suelten la leche bien. Taba el paisano apoando y apoando... en son de paz pa que la vaca estuviera tranquila... pero enseguida empezó ella a dar pasos p'allá y pacá.

El hombre, no queriendo enfadase ya tempranu pe la mañana, iba moviendo el bancu y sentándose onde ella se ponía.
- ¡¡¡Quieta!!!
Quedose ella ya por fin parada y empezó elli a mecer. Cuando ya tenía dos o tres litros en calderu... vien ella y mete una patada p'alante y mete la pata en calderu y a tomar pol rasca la leche.

El paisano levantose enfadáu y riñó a la vaca de una manera que no vo lo pongo aquí porque si pongo los juramentos que soltó vienen los del face y mi cierran la página.

Con tóu el suelu llenu leche, sentóse el paisano otra vez a mecer y cuando paecía que ella ya había aposentáu...¡Zas! patada y calderu a tomar pol sacu con tou y leche.

Vieno elli, con un arremangu y esa ira que-y salía pe la boca... quitó el cinturón y amarró-y las dos patas a l'altura de las rodillas con elli. Apretó bien...

- ¡Hala, a ver si das patadas ahora!

Sentose el paisano a mecer otra vez y ya no había peligru de que-y diera otra patada, así que ordeñaba el hombre tranquilu, cuando de repente ¡Zas! metio-y ella un rabazu en focicu con aquel rabu que traía llenu mierda, porque además aquellos días tenía una cagalera...

Elli, siguió meciendo como si nada pa no enfadase otra vez y cuando menos lo esperaba... otra vez ¡Zas! rabazu al cantu.

Levantose elli con repris, posó el calderu y buscó una cuerda pa amarrá-y el rabu.
- ¡¡¡Tu vas a dar rabazos a tu p... madre, voy amarrati el rabu esi podre que traes al techu!!!!
Como no llegaba a una punta que había en techu, ponió el banquín de mecer detrás d'ella, subiose a elli y con la cuerda poniose a amarrá-y el rabu.
Como no traía cinturón enos pantalones, porque lu había usáu pa sujetá-y las patas... pues cayó-y el pantalón a los tobillos.

En esto entra pe la puerta una vecina que venía a devolvé-y una pradera y se jalla con el paisano subidu en el bancu de mecer, con los pantalones bajáos, con el rabu de la vaca ena mano... y diz ella toa aturdida...:
-¿Pero que jaces Manolo?
-Pues mira- dijo elli pensando a toa velocidá- da-y pol culo a la vaca, porque si ti digo otra cosa... ¡¡¡No lo vas a creer!!!

***************
(esti cuentu, por supuestu, era tamién de los de mio padre)

Pa los que vos suene a chinu, vos diré, que MECER es ordeñar, EL CUCHU son los excrementos de las vacas y APOAR es esi masaje que se da en las ubres pa que la leche salga mejor.

Buen finde.

0 comentarios:

Publicar un comentario