Ads 468x60px

Labels

lunes, 12 de noviembre de 2012

La memoria


Eran dos vieyos que se encuentran en Llanes y ya iba munchu tiempu que no se vían.
-¡Coño Manolo! ¿Que tal, cuantu tiempu?
-¡Hombreeeeeeee, que alegría vete! ¿Cómo andas?
- Buenu... tirando pe la pelleya. 
- Yo vieni a jacer unas compras con la muyer... mírala, allí va, non se dio cuenta que me paré contigo....¿Entós que ti pasa hom?
-Pues que ultimamente... la memoria... me traiciona, no se mi olvida lo que comí el día que jeci la primera comunión, pero... sin embargu... no me acuerdo de lo que cené anoche. Tul día estoy intentando acordame do onde dejé las llaves, de cuando tengo consulta en médicu... en fin, que me doy miedu a mi mismu.
-¡Redios! pues verás... eso pasomi a mi va una temporada, que no m'acordaba de nada, que se mi olvidaba hasta comer... pero fui a un médicu muy güenu que hay en Oviedo y mandomi unas pastillas...¡¡¡Güenísimas!!! Que oye... mano de santu, golviomi la memoria como cuentu risa.
- ¡Me cagon coño, dejasme pasmáu! Pues has de dicimi como se llaman las pastillas esas y las compro, cuesten lo que cuesten, si son güenas... vo tomalas.
- Pues se llaman.... se llaman... ¿Cómo se llama esa virgen qu'está en una cueva...?
- ¿Una virgen qu'está en una cueva?
- Si hombre... a ver... esa Virgen que pa dir a vela tienes que subir pel Ríu las cabras... que después llegas a un cruce y pa la derecha vase pa Cangas d'Onís y pa la izquierda vase pa ond'está esa Virgen... ¿Non caes?
-Non cayo...
-Si oh, esa Virgen qu'está en una cueva que dicen que allí se había escondidu Don Pelayo cuando vinieren los moros... y que los amorrillaba... y que hay una juente que tien siete caños que dicen que si bebes de los siete ... al añu te casas... y hay un pozu onde se tira una moneda pa pidir un deséu.... y una catedral.....
-¡¡¡Aaaaaaaaaah, Covadonga!!!!
- ¡¡¡Esooooooo!!!! ¡¡¡Covadongaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ¿como se llaman las pastillas esas tan güenas que mi mandó el médicu pa la memoria?

0 comentarios:

Publicar un comentario