Ads 468x60px

Labels

sábado, 12 de enero de 2013

Cazando patos

Esto eran dos amigos, unu era de Llanes capital y el otru de Sotres.

A los dos yos gustaba muchu la caza y un día el de Sotres invitó al de Llanes a dir a cazar al so pueblu.

-Manolo, subi pacá con la escopeta que estos díes hay perequí una manada de patos y vamos a ver si somos capaces de cazar algunu.

Ni cortu ni perezosu allá se plantó el de la Villa, tou vistidu de verde, con la gorra, la escopeta... y tiqui taco, tiqui taco... jorense los dos pal monte a cazar patos.

Estando los dos tras d'un matu, ¡ras! sale volando un patu y ¡pum! tiraren los dos un tiru cadunu a la misma vez y cayó el patu el probe redondu al suelu.

Van pallá y era un patu gordu gordu que tenía pa comer tres díes y diz el de Llanes...:

-Vaya puntería que tengo, esta noche ceno patu.

-¿Como?- dijo el de Sotres- pero...¡Si lu maté yo!

-De eso nada monín, joi el disparu míu el que lu mató.

-¡Coño! ¿Y como lo sabes tú si disparamos los dos al tiempu?

-Lo sé porque aunque hayamos disparáu los dos a la vez, yo tengo más y mejor puntería que tu.

-Pues no estoy d'acuerdu, el patu é tan míu como tuyu. Asi es que... como Salomón, vamos a partir el patu a la mitá.

-Pues no me paez bien, yo a la mitá no lu quiero, yo lu quiero enteru.

-Buenu, pues vamos a jacer una cosa... vamos a danos patadas enos güevos unu a otru y el que más aguante... lleva el patu pa casa ¿estamos?


-Ta bien.

-Empiezo yo.

El de Sotres, que traía unas botas d'esas de montaña del 45, con unos tacos ena suela que paecían las ruedas d'un tractor... arremanga la pata p'atrás, pesca bríu... y ¡¡¡Zasssss!!!
Metio-y una patada enos güevos al de Llanes, que cayó al suelu jechu un rueñu.

-¡¡¡¡¡Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!! ¡¡¡Ayayayayayyyyyyyyyyyyyyyy, que me matesti, que mi paez que mi rompisti la cáscara y mi salieren las yemas!!! ¡¡¡¡Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!

Después d'un cuartu d'hora tiráu en suelu, levantose el de Llanes mediu recuperáu y dijo:

-Venga...¡¡¡Ahora doy yo!!!

-¿Por un patu vamos a discutir? Que va hombre, llevalu tú pa casa.

0 comentarios:

Publicar un comentario