Ads 468x60px

Labels

miércoles, 20 de marzo de 2013

No me jodas.... el que é duru, é duru!!!


Esto pasó ena sala d'espera del médicu de Posada. Taba aquello a revosar, porque era viernes y ya se sabe que esi día se pon más xente malu pa que con la disculpa de dir al médicu... damos una güeltina pel mercáu.

A lo que iba, taba la sala d'espera de bote en bote, había más xente que ena cola de la pescadería que se pon en picu la plaza, cuando de repente entra un paisano con un jachu claváu ena frente.
Las muyeres chillaban del horror y algunu que otru tevo que dir al vater a echar la xata, que pal que no sepa lo que é...: esgomitar de toa la vida.

Salió el médicu d'Ardisana a llamar al siguiente y cuando vio al paisano con el jachu claváu ena frente, acelerose tóu y mandó-y pasar d'aquella mismu sin que pidiera vez ni nada.

-Pase pase por lo que más quiera...¿Que le pasó?

El paisano muy tranquilu, sin movése-y ni un pelu, asentose ena silla cara pa elli.

-Pues verá... venía a que mi diera algo pal catarru, porque no sé onde coño garré un catarru...¡¡¡De los gordos, tamañu familiar!!!

-¿Pero que dice? ¿Está usted loco? Debe de ser el golpe.... está usted diciendo cosas raras... a ver... expliqueme lo del hacha....

-¡Ah! Si, lo del jachu fue el otru día... pero eso nada, yo venía a que mi diera algo pal catarru porque resulta que cada vez qu'estornudo... ¡¡¡Doy con el mangu enos güevos!!!

0 comentarios:

Publicar un comentario