Ads 468x60px

Labels

domingo, 16 de septiembre de 2012

Felicidades Leti!!

Non puedo dejar de da-y hoy las felicidades a mi gran amiga Leti, que cumple años hoy, los mismos que yo, que somos del añu y por eso joi que nos conociemos.

Esta foto saquéila yo ayer, que vieno a veme con Felipín y jomos a dar una vueltina hasta Nueva que celebraban el Cristo.



A Felipe dicía-y yo:

-A ver jiyu si somos capaces de pasar desapercividos, porque si no...
Y si, si, ponió unas gafas de sol y tal y cual, y como había tanta xente... pues po
diemos estar tranquilos.

Hubo un momentu que sonó dicir una vieya...


-¿Esi no é Felipín?
Y digo yo... tira, tira, tira!!!

Y Felipe quería dar la güelta pa saludala porque dicía que lu llenaba de orgullu y satisfación... y dígo-y yo....


- ¡¡¡ No te llena de nada, tira p'alante!!!
¡Buf, por pocu! y así joi que pasamos un día tranquilos.

Pues nada Leti, felicidades, ya nos vemos cuando vengaes a dar el premiu de pueblu ejemplar. Un besu guapa!!!

0 comentarios:

Publicar un comentario