Ads 468x60px

Labels

sábado, 28 de julio de 2012

El clavel colorau

QUELYEMBRUJOS... El clavel colorau


A ver cuquit@s, voy a cuntavos una cosa pal que lo quiera jacer, esto funciona, asi es que cuidadín, si teneis pareja... ni se vos ocurra!!! esto es solu pa los que BUSCAN PAREJA, o pa los que quieren ATRAER a esi rapaz o esa rapaza que no yos jaz ni putu casu.


A ver.. esti viernes, 29 de junio, es luna creciente, y es cuando hay que jacer esto que vos digo:

  • Hay que comprar un CLAVEL COLORAU y lu ponés en un florerín en un sitiu onde paseis muchas horas. Puede ser ena mesa de la cocina, ena mesa de la oficina, ena mesita de noche del cuartu... en fin, cad'unu onde quiera, el casu é que tien que ser esti viernes porque tien que ser siempre en CRECIENTE.

  • Dejaes ahi el clavel y vos olvidaes de él ( si podés, claru).
  • Cuando el clavel esté mustiu, compraes otru y lu ponés en mismu sitiu, pero siempre en VIERNES (es por la diosa Venus), y así hasta 3 veces, 3 claveles.


Esto funciona, vo lo digo yo. Conozo una que tevo que tirar el clavel a la basura porque el primer fin de semana... non daba a bastu, jajaja.

La cosa ya se mueve na más poner el primer clavel, ya mi lo cuntarés si funciona o no.

Otra cosa... si quereis que venga un amor más reposau, una persona tranquila.. ponede el CLAVEL DE COLOR ROSA.

Y na más, es muy facil y además, vaes a estar muy ENTRETENIDAS, jejej, va paecer un casting: tu no, tu si, tu no... jajaj

Buenu, así vos dejo, en espera de vevos a todos enamoraos, yo vos confieso que lo hici hace años, y tamién vos confieso que venían todos menos el que quería yo, jajaja, pero así no vos aburrís.

Y nada, gracias a todos los que pulsaes ME GUSTA, sede güenos, con una migallina de maldá.
1000 besos

0 comentarios:

Publicar un comentario