Ads 468x60px

Labels

sábado, 28 de julio de 2012

El profe ena' scuela


ESTI CHISTE LU CUNTABA SIEMPRE ISABELINA LA DE CABRALES EN LAS COMIDAS DEL ORIENTE; HOY, PA RECORDALA... LU CUENTO YO:

Llegó un maestru nuevu a un pueblu, un maestru d'escuela y al ver que era un pueblu pensó que eran todos tontos.

El primer día, pa poner a los crios a prueba yos preguntó lo siguiente:

-Si Estados Unidos linda al norte con Alaska, al sur con Mejico, al este con el Atlántico y al Oeste con el Pacífico.... ¿cuantos años tengo yo?
Los guajes quedarense pensando muchu ratu ya que no encontraban la relación entre Estados Unidos y los años que podía tener el maestru. Pero había un guaje más avispau que los otros que dijo:

- ¡44!!!! Usté tien 44 años.

El maestru quedó perpleju al ver que aquel tontín había adivinau la edad que tenía, y dijo:

- Y como lo sabes tú???
- Porque yo tengo un hermanu que es mediu tontu...¡ que tien 22!

0 comentarios:

Publicar un comentario